Tuesday 5 June 2012







 Anda ada masalah Berikut...
  • Mengalami Pancutan Pramatang,kurang 5 Minit?
  • Tak Merasai Nikmat Bersama Yang Maksimum?
  • Rutin Seks Terganggu kertana Tak dapat bertahan lama?
  • Kena Perli Dengan Isteri Sebab Tak Mampu memuaskannya?
  • Rasa rendah diri atau bosan akibat masalah seks?
  • Rasa tercabar kelakian anda?
Jangan bimbang!.. kini:…. PRIMALIFE  ada PENYELESAIANYA…..
PRIMALIFE telah mendapat hak pengedaran bagi produk lelaki jenama "KRAS". iaitu krim tahan lama (mengelakan pancutan pra matang).
 Apa itu Pancutan Pramatang??
 Pancutan pramatang adalah pancutan yang terlalu awal, ia terjadi sebelum  pasangan anda klimaks. Ini bermakna, anda puas, tetapi pasangan anda tidak.

Apakah 2 sebab utama berlakunya pancutan pramatang?.
Sensitif  melampau pada kepala zakar anda yang menyebabkan mekanisma pancutan di dalam badan anda menghasilkan KEKEJANGAN.. Kekejangan ini menyebabkan keinginan melampau untuk pancutan. Pada ketika ini pancutan tidak dapat dihalang lagi.Keinginannya terlalu melampau hinggakan tiada buku, video, teknik atau senaman yang boleh menghalangnya.

Keberahian yang Terlalu Tinggi disebabkan oleh kelenjar seks yang terlalu aktif. Hormon mengawal ksemua bahagian seksual anda —Daripada keberahian hinggalah ke pancutan. Apabila anda merasa berahi, kelenjar seks dengan pantas akan mengepam hormon ke saluran darah anda. Pancutan pramatang berlaku apabila tahap hormon seks anda menjadi terlalu tinggi. Hormon anda menjadi tidak seimbang dan anda TIDAK AKAN dapat mengawal pancutan anda.


TAHUKAH ANDA??
TIADA buku untuk senaman, senaman pembesaran zakar, hypnosis, video, pita audio, kondom, alkohol, ubat…YANG BENAR-BENAR  BERKESAN. Kesemua itu tidak akan menyembuhkan masalah pancutan pramatang anda.Malah tiada senaman dan teknik yang mampu menghalang pancutan pramatang anda secara total.

Cara yang paling mudah, selamat dan pantas.
Untuk menyelesaikan masalah Pancutan Pramatang (premature ejaculation) - Tanpa Pil, Tanpa sebarang alat yang menyakitkan, Tanpa suntikan, Tanpa buku, Tanpa ubatan - Hanya Dengan Sapuan Krim. Hasil yang pantas dan berkekalan selamanya!

PENYELESAIANYA  DI SINI

Krim ini akan meredakan sensitiviti melampau itu.
Ianya adalah satu produk yang amat berkesan, ianya akan membolehkan anda memuaskan pasangan anda dengan permainan yang cukup berkualiti! Bahkan anda akhirnya akan berjaya membina mengawal SEPENUHNYA  pancutan anda ( dengan usaha sendiri) .
KESAN YANG PANTAS
Anda akan mendapat kesan segera, bertahan lebih lama (bertahan sekurang - kurangnya lebih 10 minit dari kebiasaan).Kawalan sepenuhnya ialah apabila anda tidak lagi memerlukan sebarang produk. Anda akan bertahan selama mana yang anda mahukan dengan kawalan sepenuhnya terhadap pancutan anda.
.
 • Tiada lagi pancutan mengejut
 • Tiada lagi rasa malu
 • Tiada lagi kekecewaan
SOALAN lAZIM
1. Siapakah  yang sesuai menggunakan krim ini?
Disyorkan hanya untuk suami yang mempunyai zakar yang sihat dan normal sahaja tetapi sering mengalami pancutan pramatang (PE) semasa mengadakan hubungan seks. Paling sesuai untuk mereka yang menpunyai masalah dengan penggunaan pil atau produk makanan.

2. Adakah ianya akan meninggalkan kesan berminyak?
Tidak, krim ini berasaskan air dan ianya direka khas untuk meresap dan menyerap  kedalam kulit anda serta-merta.

3. Bagaimanakah ianya berbeza dengan pil?
Krim ini  direka khusus untuk menembusi kulit zakar anda hingga ke dasarnya untuk memberikan kesan yang segera. 95% daripada bahan-bahannya akan meresap masuk ke kawasan tujuannya berbanding dengan pil yang hanya berfungsi 10-30%.

Krim “KRAS” akan memberi kesan berikut (dengan kaedah yang disyorkan):
·         Tahan Lebih Lama.
·         Menikmati Sepenuhnya nikmat  seks.
·         Anda mampu beraksi dari pelbagai posisi tanpa ragu.
·         Pasangan anda mampu klimaks  berulang kali.

CARA MENGGUNAKAN

Ambil  1 sukatan krim “KRAS” sapu dan gosok keseluruhan zakar sehingga ia meresap ke dalam kulit. Biarkan sekurang-kurangnya  45 minit sebelum bersama.  Untuk kesan yang lebih lama, jadikan amalan mengurut dengan menggunakan produk ini setiap hari. Lakukan sekali diwaktu  pagi  dan sebelum tidur. 

JANGAN BIMBANG!!!
Krim “KRASS”  tidak mempunyai sebarang kesan sampingan kerana ia hanya berasaskan herba.



 Fakta dari Internet:
:: 70% isteri mengatakan mereka TIDAK PERNAH mencapai puncak orgasme/klimaks semasa melakukan hubungan seksual dengan suami mereka.

:: 65% isteri mengakui sering BERPURA-PURA MENCAPAI ORGASME untuk memuaskan hati suami mereka.
  Hanya 15% isteri yang mencapai orgasme lebih sekali dalam seminggu.
:: 78% daripada isteri mengaku yang mereka lebih suka dibelai-belai sahaja dari melakukan seks memandang mereka tidak mencapai kepuasan dari hubungan seksual dengan suami.

JADI APA TUNGGU LAGI, DAPATKAN PENYELESAIAN MASALAH ANDA DENGAN KRIM “KRAS”


HARGA : RM 55.00, KANDUNGAN ISIPADU: 30ml


No comments:

Post a Comment