Wednesday 13 June 2012




Bermula separuh kedua tahun 2012, pihak kami akan terus meningkatkan komitment kami dalam memasarkan produk bermutu untuk kegunaan ummah. Disamping mempelbagaikan produk sendiri dibawah jenama PRIMALIFE kami juga telah mengadakan perjanjian usahasama untuk mempromosi  dan mengedarkan produk-produk keluaran syarikat sahabat dan kawan.

 Dengan kerjasama ini kami berharap dapat mengekalkan ukhuwah antara sahabat dan juga teman-teman serta meningkatkan lagi daya saing syarikat kami menerusi kepelbagaian produk/perkhidmatan untuk di tawarkan.

Bagi meningkatkan lagi usaha promosi, unit promosi online kami telah mengaktifkan akaun di facebook dengan nama “joom Beli”. Menerusi medium ini kami sentiasa dapat mengemaskini perkhidmatan dan produk yang ditawarkan. Semoga anda akan terus memberi sokongan yang tidak berbelah bagi kepada kami.

  Antara produk / perkhidmatan yang akan kami bawa untuk anda:
Produk –kolagen asli, minuman pelangsing, minuman tenaga, kopi segera, pakaian, produk kesihatan lelaki/wanita, produk penjagaan diri dan kosmetik,  dll.
Perkhidmatan – insuran, pembekalan peralatan pejabat dan IT, Pembangunan laman web dan blog, Pinjaman Peribadi MBSB, jualbeli kereta baru/terpakai, kawalan keselamatan, pendaftaran produk (KKM, HALAL, dsb), konsultansi pembuatan dan penghasilan produk, pembekalan bahan mentah untuk pembuatan produk,  dll.

Sekian, Terima Kasih
Pengurusan PRIMALIFE

No comments:

Post a Comment